მოსწავლეთა შეფასების რუბრიკა
სუსტი
|
საშუალო
|
კარგი
|
|
მოიპოვებს დასმული ამოცანის შესაბამის
თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს
|
|||
აწესრიგებს და ხელსაყრელი ფორმით
წარმოადგენს თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს
|
|||
თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების
ანალიზის საფუძველზე აკეთებს დასკვნას
|
|||
ქმნის მიზნობრივ ტექსტს და კითხვის
სტრატეგიების გამოყენებით ახდენს პრეზენტაციას
|
პროექტტის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
სუსტი
|
შენიშვნა
|
პრობლემა.
რამდენად აქტუალურია
|
|
|
|
|
მიზანი. რამდენად კონკრეტული და მიღწევადია
|
|
|
|
|
განხორციელების გზები. რამდენად უზრუნველყოფს მიზნის
მირწევას, რამდენად რაციონალურია, რამდენად რეალურია ვადები და არის თუ არა გადანაწილებული
ფუნქციები ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
|
|
|
შედეგი. რამდენად რეალურია აღნიშნული შედეგის მიღწევა
და რამდენად შეესაბამება მიზანს
|
|
|
|
|
რესურსები. რამდენად ზუსტად არის განსაზღვრული, რა
არის საჭირო
პროექტით გათვალისწინებული საქმიანობისათვის
|
|
|
|
|
დიზაინი. რამდენად ლოგიკურად არის აგებული პროექტი
(თანმიმდევრობა),ლაკონური და მარტივი ენა
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий